כיף בצלחת בכל יומי

דתיה יער 1 Comment on כיף בצלחת בכל יומי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאת: דתיה יער, דיאטנית קלינית יועצת לסדרת מוצרי יומי, תוספי תזונה לילדים

כיום שמירה על עקרונות תזונה נכונה שיביאו את הילד למיצוי היכולות שלו היא אתגר קשה מבעבר.
חשוב לזכור שהילד אינו יועץ התזונה של עצמו אלא אנו ההורים לכן אין צורך לשאול את הילד מה היה רוצה לאכול אלא להגיש לו את המזון, שאנחנו חושבים שהוא הטוב ביותר עבורו.
חשוב להימנע מלתת לילדינו מזון העשיר בסוכרים, קמח לבן, ומזון מעובד. כדאי להסיר מהתפריט את ה-"ג'אנק פוד" ומזונות מעובדים המכילים ריכוז גבוה של חומרים משמרים צבעי מאכל או חומצות טרנס(מרגרינה ושומן צמחי מוקשה)
שמירה על עקרונות תזונה בריאה ואכילת מזונות בעלי ערך תזונתי גבוה מסייעים להתפתחות תקינה ולשיפור ניכר בתחומים רבים, ביניהם: יכולת חשיבה, הריכוז, פעילות חברתית וכדומה
נטילה יומיומית של מולטי ויטמין עשויה לתת פתרון נוח וזמין במקרים בהם התזונה היומית של הילד בררנית ולוקה בחסר, יחד עם הדגשת החשיבות בחינוך לתזונה נכונה המכילה את כל רכיבי התזונה החיוניים.
סדרת מוצרי 'יומי' מוגשת בצורת דובונים טעימים בטעמי פירות האהובים על הילדים. הסדרה היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים ומהווה פריצת דרך בכל הקשור להשלמה התזונתית שלה זקוקים הילדים. הדובונים הורכבו כך שיש יחסי גומלין בין המרכיבים המשפרים את פעילותם, לדוגמה – ויטמין C משפר ספיגת ברזל וסידן, ויטמיןD משפר ספיגת סידן וכו'. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת בתנאי GMP (תנאי ייצור נאותים) מתקדמים.



1 תגובות

מיין תגובות